• 100% bezpečný nákup
  • Originální produkty
  • Garance vrácení peněz
  • Rychlé dodání do 5 dnů
0
0,00 Kč
Můj košík
Napište nám
info@teleprodukt.cz

 

Obrazek kuryra a zakaznika

Objednané zboží může být dopraveno až k Vám domů externí kurýrní službou nebo si jej můžete osobně vyzvednout na vámi vybraném odběrném místě Zásilkovna (Packeta).

 

Budete-li při nakupování potřebovat jakoukoli pomoc, napište nám na email zákaznického centra  info@teleprodukt.cz.       


Poplatek za dopravu kurýrní službou se účtuje ve výši 149 Kč, poplatek při osobním odběru na vámi vybraném odběrném místě Zásilkovny se účtuje částkou 99 Kč.

 

Zboží vám zašleme na dobírku řádně zabalené, platíte až při přebírání balíku v hotovosti nebo platební kartou a to jak kurýrovi, tak i na odběrném místě Packeta, podle toho, kterou možnost přepravy jste si vybrali.

Balné si neúčtujemeObjednané zboží Vám bude doručeno do 5 pracovních dní od přijetí potvrzujícího e-mailu. V případě speciální akce se může doba dodání prodloužit na 14 pracovních dnů, případně podle textu v popisu produktu.

Spolu se zbožím Vám bude doručena i faktura, která slouží jako daňový doklad a zároveň záruční list. 


Dovoz zabezpečuje externí kurýrní služba. Naneštěstí nedokážeme zajistit, aby na žádost zákazníka kurýr nejprve zavolal a prověřil vaši přítomnost v čase doručení na uvedené adrese. Pokud Vás kurýr nezastihne, zanechá vzkaz.

Pokud Vámi požadované zboží není k dispozici nebo se během této doby vyskytnou nepředvídatelné problémy, budeme Vás bezodkladně informovat na kontaktní adrese, resp. telefonním čísle uvedeném ve Vaší objednávce.

Pokud by Vám nebylo zboží do uvedeného termínu doručeno a zároveň byste nebyli kontaktováni, napište nám na e-mail info@teleprodukt.cz.

K dispozici jsme Vám každý pracovní den mezi 8:00 až 17:00 hod.

Vrácení zboží je s Teleproduktem hračka!

Máme pro vás jednoduché řešení vrácení zásilek. Zboží nenaplnilo Vaše očekávání nebo Vám nesedlo?
V tom případě pouze jednoduše zboží zabalte a zaneste na nejbližší podací místo Packety.

Ideální způsob, jak může zákazník vrátit zboží zpět e-shopu, je tzv. Zpětná zásilka. Jak to funguje?

  1. informujte nás emailem o vrácení zboží a počkejte na zaslání vratkového kódu na email (tzv. Identifikátor)
  2. vrácené zboží vhodně zabalte
  3. zásilku odneste na jakékoli podací místo Packety
  4. obsluze na podacím místě Packety nahlaste 8 místný vratkový kód doručený od nás emailem (tzv. Identifikátor)
  5. obsluha na podacím místě Packety na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku
  6. následně si zásilku na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpět našeho e-shopu
//