Teleshoping - produkty, které znáte z TV reklamy
16.07.2020Teleshoping se stal oblíbenou formou nákupu produktů mnoho desetiletí dozadu. Důvodem je zejména fakt, že při telešopingu lidé nemusí opouštět své domovy a telešoping nákupní proces si mohou užít z pohodlí gauče s telefonem nebo notebookem v ruce. V dnešní době přeplněných měst a přímo statické dopravy je to pro teleshopping velmi důležitý faktor.
V České republice se setkáváme s více společnostmi nabízejícími teleshopingové výrobky, jako například TeleProdukt. Mnoho let převládala mezi spotřebiteli obava o kvalitu produktů z TV, avšak zákazník, který okusil teleshop produkt ví, že telešoping prodejci se snaží držet trendu rostoucí kvality a doplňkových služeb. Dbají o pevné konstrukce, materiál, jakož i zákaznický servis či záruku. Dnes totiž není ani jiné cesty jak vyhovět potřebám zákazníka a rozumí tomu, že si nemohou dovolit hazardovat s jeho důvěrou a věrností.
V posledních letech dochází k velkému rozmachu teleshop nákupním metodám. Rozvoj technologii umožňuje rozvíjet TV obchodní praktiky nejen na televizorech ale i internetových televizích, či virálních videích. Prodej prostřednictvím televizních kanálů začal v Itálii kolem roku 1980 pak se objevil ve Spojených státech ao dva roky později byl zaveden i ve Francii. Dnes si však TV shop mohou užívat i Češi.
Teleprodukt je spolehlivá teleshoppingová značka, která na českém trhu operuje již od roku 2008.